FANDOM

Stefani Germanotta (urodzona jako Stefani Joanne Angelina Germanotta) urodziła się 28 marca w 1986 roku w Lenox Hill Hospital w Nowym Jorku. Bardziej znana jest jako Lady Gaga. Jest najstarszą córką Cynthii i Josepha Germanottów. Ma siostrę młodszą o 6 lat Natali. Z pochodzenia jest Włoszką.

W 2008 na łamach miesięcznika „Rolling Stone” artystka oficjalnie dokonała coming outu jako osoba biseksualna.

Lady Gaga jest matką chrzestną Zachary’ego Jacksona Levona Furnisha-Johna – syna Eltona Johna i jego partnera, Davida Furnisha. Dziecko urodziła surogatka w Boże Narodzenie 2010. 

Dzieciństwo i młodość

Jest katoliczką. Od jedenastego roku życia uczęszczała do katolickiej szkoły Convent of the Sacred Heart, prywatnej katolickiej szkoły dla dziewcząt na Upper East Side na Manhattanie. Opisywała swoje życie akademickie w szkole średniej jako "bardzo oddane, bardzo pracowite, bardzo zdyscyplinowane", ale także "nieco niepewne". Gaga zaczęła grać na fortepianie w wieku czterech lat. Kiedy miała trzynaście lat napisała swoją pierwszą balladę. Rok później zaczęła występować przed publicznością.